Halaman

Translate

Sabtu, 6 Julai 2024

Game Offline GTA Vice City Stories Di Android [800+MB]


GTA VICE CITY STORY ⭐⭐⭐⭐⭐


Ini adalah rakaman skrin secara ringkas bagi membuktikan bahawa game PSP GTA Vice City Stories berhasil dimainkan di Android saya. Mesti GTA Vice City Stories ini game offline, ukurannya agak sedikit besar, memandangkan ianya bukan game yang biasa-biasa. Game ini biasa dimainkan di PC dan PSP tapi tidak biasa dimainkan di Android. Saiznya lebih kurang 800+MB, saya dapat memainkannya tanpa ada sebarang gangguan atau pun tersekat-sekat.

Sila baca juga ;

Link :

Cara Download Games PSP Di Android Anda !

Berikut ini adalah penerangan mengenai game GTA Vice City Stories :

https://id.m.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto:_Vice_City

*setelah mengalami kemalangan sebanyak lebih 2 kali dan dalam beberapa kali kemalangan itu menyebabkan pergelangan tangan kanan serta tulang kawasan bahu cacat kekal, maka saya tidak dapat melakukan banyak pekerjaan. Oleh itu, saya menulis blog ini tanpa sebarang keuntungan, maka sekiranya pihak diri tuan puan atau mana-mana syarikat, ngo, badan pertubuhan, majikan-majikan yang kaya raya, bolehlah salurkan sumbangan kepada saya melalui akaun bank personal di bawah ini atas nama Azmye bin Asli :

Atau dengan menekan paparan iklan yang ada di blog ini sudah memadai untuk membantu saya. Setiap klik daripada iklan ini, maka saya akan dibayar. Terima kasih sebelumnya.

Sekiranya ada apa-apa urusan atau pertanyaan, bolehlah hubungi saya melalui whatsapp : +60 16 777
 0714.


Tiada ulasan: